Tema: Re: Vidiniai Kinijos skrydžiai
Autorius: Edo
Data: 2014-01-29 11:49:03
Nežinau kodėl, bet kai tikrinausi bilietų kainas iš anksto internetu
buvo gerokai brangiau negu nuskridus vietoje. Tiesa, perkant vietoje
rizika yra kad negausi bilietų reikalingam laikui. Todėl jei biznio
kelionė patarčiau netaupyt.
Kas liečia apgavystes, tai kuo labiau į provinciją lendi, tuo žmonės
geresni. Taksistai yra atskira žmonių rūšis visame pasaulyje. Angliškai
tikrai kalba tik vienetai. Labai padėjo android'o programėlė versti iš
anglų kalbos į pingyao (čia toks kinietiškų žodžių užrašymas lotyniškais
simboliais). Nebandydavau ištart, duodavau paskaityt, nors keliolika
žodžių naudojau kelionėje tikrai. Dar turėjau iš anksto atsispausdinęs
maršrutus jų ženklais. Padėjo perkant bilietus. Bet pirmos savaitės gale
jau sugebėjau atskirt reikalingų vietovardžių užrašus. Scam'erių daug,
kurie siūlo aplankyti meno parduotuvėlę, kur studentai pardavinėja
darbus, arbatos pirkti kokios (arbata tikrai gera, kainos tik gali būti
dvigubos/trigubos), gražiai mergai bare gali pastatyti netyčia kokteilį
už 100 eurų :D Aišku jei turi anglišką meniu įstaiga, tai kainos irgi
kitokios. Jei neturi tokio vistiek pabandys, kad sumokėtum daugiau. Bet
čia nelaikau apgavyste. Kas liečia suvenyrus prie lankytinų objektų jie
ten turgus didelius daug kur padarę ir vietinius turistus nemažiau bando
apgaut, negu baltus turistus. Iš esmės viskas normos ribose, nesijaučiau
labai apgaudinėjamas ten būdamas, orientuotis šiaip taip pavykdavo.
Aišku pirmas kelias dienas tai reikės adaptuotis, ypač jei tai viena
pirmųjų kelionių į Aziją.

E.