Tema: Re: Vidiniai Kinijos skrydžiai
Autorius: DELL
Data: 2014-01-28 15:08:29
Apsižiūrėjau, greitasis traukinys jaučiu žymiai patogiau, nes tik 5 val
nuo Pekino iki Šanchajaus. Bet kaina apie 800 Lt. Galvojau, kad lėktuvu
pigiau, bet kol kas randu tik brangiau.
Dar visi man sako, kad kiekvienas kinas nori tave apgauti, kad reikia
visko bijoti ir, kad savarankiškai niekur nepakeliausi, nes niekas
nekalba angliškai ir visi juodai apgaudinėja.
Ar yra koks sprendimas Androidui ar iPhone vertimui iš kinų į anglų? Gal
galima skanuoti jų užrašus, rankom gi neįvesi :)