Tema: Re: Vidiniai Kinijos skrydžiai
Autorius: dz
Data: 2014-01-28 17:44:08
kai mes keliavom tai traukinys nuo pekino iki tianjino vaziavo ant 280 max,
kadangi atstumas nedidelis tai kaina lyg ir nebuvo kazkokia isimenanti,
tiesa ten yra keliu komforto lygiu klases, norejom vidutine tai nebuvo
vietu, ubagu klase sake irgi pilna, tada jau norejom prangiausio vipo tai
per tas 10 min kol mastem tai ir ten vietu neliko:),  po to vaziavom biski
kitu marsrutu vipo klase, daug vietos, tylu, zodziu gerai

per kelias dienas nepastebejau, kad visi pultu apgaudinet, tik labai nervavo
taksistai chalturscikai, ju ten pilna prie kiekvienos stoties ar uosto, lupa
lagaminus is ranku tipo vaziuojam, kaina plesia kosmosine, po to nuleidzia 3
kart, plius dar grypai nesigaudo kur vaziuoja, turejau pirstais rodyt kurs
vaziuot visa kelia (su gps), na vienzo geriau su oficialiu taksu - viskas
tvarkingiau

angliskai rast snekanti sunku, bet visokiu nuorodu netruksta tai kazkaip
pakankamai paprasta susigaudyt, plius turejau offline mapus per gps telefone
tai jei reikia pasitiktini kur randiesi

jei kartais imsi ekskursija is vietiniu viesbuciu tai nusiteik puse dienos
privalomai vazinet po turistines parduotuves (skudurai, suvenyrai, perlai,
juvelyrika...), kur stipriai viskas brangu, bet pateikta tipo cia mes esam
fabrike, pirmos rankos tai pigu, dar koki verga kina atsiuncia tau koki sau
parodyt su produkcija...kai pradejom gides klausinet, kame cia reikalas su
tais sopais, tai susinervavo, sake tokia politika, jei nesurinks kazkokiu
anspaudu is tu shopu tai bus jai blogai...ismes is darbo ar pan

"DELL"  wrote in message news:lc8a4d$vkf$1@trimpas.omnitel.net...

Apsižiūrėjau, greitasis traukinys jaučiu žymiai patogiau, nes tik 5 val
nuo Pekino iki Šanchajaus. Bet kaina apie 800 Lt. Galvojau, kad lėktuvu
pigiau, bet kol kas randu tik brangiau.
Dar visi man sako, kad kiekvienas kinas nori tave apgauti, kad reikia
visko bijoti ir, kad savarankiškai niekur nepakeliausi, nes niekas
nekalba angliškai ir visi juodai apgaudinėja.
Ar yra koks sprendimas Androidui ar iPhone vertimui iš kinų į anglų? Gal
galima skanuoti jų užrašus, rankom gi neįvesi :)