Tema: Re: I kokia sala rudeni?
Autorius: ZzZz
Data: 2014-01-14 09:26:19
sala nedidele, nuvaziuosi i bet kur is Las Americas. Santa Cruz - sostine,
isivaizduok kaip Klaipeda.  Puerto de la Cruz, Icod de los Vinos ir kiti
siauriniai gerai vasara, kai pietuose per karsta.
Los Cristianos, Las Americas - labiau turistiniai, bet ziemai geresnis oras.

"Stork"  wrote in message news:lb0u93$b78$1@trimpas.omnitel.net...

Tai vat ir noresiu daug keliaut. Tai Santa Cruz tuomet? Ar teisingai
supratau?