Tema: Re: I kokia sala rudeni?
Autorius: Stork
Data: 2014-01-13 10:47:09
Booking.com nebus nurodyta nei maisto kokybe, tvarka viesbutyje, nei kokie
pliazai aplink.
O mane domina informacija zmogaus, jei buvo-ar stumdosi liaudis del desreles
per pusrycius, ar pakankamai visko yra, ar pliazas nenumyztas ir ne akmenys
ar uolos, kur su vaiku nepasimaudysi.
Kainas gali ziuret, kai zinai kuriam regione busi...