Tema: Re: I kokia sala rudeni?
Autorius:
Data: 2014-01-13 15:19:02
Sako kad pliazai geriausi apie Las Americas, bet as ten nebuvau
El Medano mazas miestukas su tikrai puikiu smelio papludimiu. Populiarus
tarp surferiu, itariu vejuotas
Man labai patiko Los Gigantes. Nedidelis bet zavus smelio papludimys, ir
miestukas malonus. Tik vaziuot ten labai per kalnus reikejo. Gali but
nepatogu jei noresit daug keliauti.
As Santa Cruz buvau apsistojas. Senas, siek tiek didesnis miestas su
Zoologijos sodu. Pliazas ten gan akmenuotas, bet nera taip jau bogai. As
vaziavau vidury vasaros, tai tikejaus kad siaurinej salos pusej bus vesiau.