Tema: Re: I kokia sala rudeni?
Autorius: Pi.
Data: 2014-01-13 16:04:07
kaip suprantu paklausejas linkes pliazintis.. galima ir tenerifej.. yra
graziu plazu, nedideliu. turejom masina, tai nebuvo problema kasdien
pabandyt vis kita. o siaip tenerifej yra daugiau ka nuveik ir pamatyt, nei
tik pliaze gulet.

"S54"  parašė naujienų news:lb0k9u$u34$1@trimpas.omnitel.net...

nu jo, ten biski ne turkija pliazu atzvilgiu.
bet ne visiems pliazo tik reikia.
2 savaites tenerifej ir 2 savaites GK -  pliaze buta sumoj kokios 6 val.

"Pi."  wrote in message news:lb09d1$f84$1@trimpas.omnitel.net...

pliazu nera ten daug.. dazniausiai turbut viesbuciai net neturi.. bent jau
mano tokia patirtis..t.y. reikia paeit, pavaziuot jei nori pagulet ar
pasimaudyt..  maitintis eidavome kas kart vis kitur..

"Stork"  parašė naujienų news:lb096d$f04$1@trimpas.omnitel.net...

Booking.com nebus nurodyta nei maisto kokybe, tvarka viesbutyje, nei kokie
pliazai aplink.
O mane domina informacija zmogaus, jei buvo-ar stumdosi liaudis del desreles
per pusrycius, ar pakankamai visko yra, ar pliazas nenumyztas ir ne akmenys
ar uolos, kur su vaiku nepasimaudysi.
Kainas gali ziuret, kai zinai kuriam regione busi...