Tema: Re: Turkija : EUR ar USD
Autorius: -o-o-
Data: 2009-04-28 15:47:54
nu man pernai pasake, kad as visiskai nemoku deretis :) Nes as parodydavau,
kad turiu tik 5 eurus ir man reikia to ir tik butent to. Jei jie neturi man
rupimo daikto tai kainai, as be kalbu einu i kita lavke. Jezau kaip jie
siuto, cia reikia pamatyt :) Bet kelis daiktus taip ir nupirkau dovanu,
kurie pries tai kainavo 15Eur ir 17Eur. Nu cia bobiski daiktai :) Verstos
odos ziemini moteriska palta kazkokiam labai didziuliam odos centre nuo
2444USD nuderejau iki 300Eur+200Usd. Isverciau visa pinigine, zmonos
pinigine ir rodziau, kad daugiau mes neturim :) Is pradziu nesutiko.
Niekaip. Apsisukau ir isejau. Pasivijo dar prie isejimo laiptu, prase grizti
"dar pakalbeti". Verdiktas - jei pridesiu dar 100Eur ar nors 100Usd jie
parduos. Sakiau aciu, bet as neturiu daugiau pinigu ir vel apsisukau eiti.
Tada pasake, kad duok nors 20 Eur'u. Sakau, aciu, bet viso gero ir vel
pakilau eiti. Tada pasake, kad jiems reikia pakalbeti su vadovu, nes
parduoda super labai maza kaina. Pradingo "kalbetis su vadovu". Po 15min
atejo vadove musu issivesti - autobusas jau isvaziuoja - pakilome eiti ir
kaip staigiai "vadovas nenoromis" sutiko, nes mes neturime sazines ir isvis
nemokame deretis bei esam blogi zmones. :)) Zinau, kad jie vistiek gavo to
navaro, bet kiek reikejo visko isklausyti, kaip jiems cia sunku ir pan.
:)))) Veiksmas truko kazkur apie 1h, isgerem 3 mineralinio buteliukus ir 2
kavos :) Buvom aukso kazkokiam centre - niekas taip ir nesuprato, nes
nesiderejo niekas, o kainos buvo is kosmoso. Taip niekas nieko ten ir
nepirko.