Tema: Re: Turkija : EUR ar USD
Autorius: ROOTS
Data: 2009-04-27 14:17:40
butent, ten kur galima deretis pigiausia ka nusideresi o ne kursu zaidime, nes islose vistiek lisk jie :)

"Vytas :)" <nera@mailo.lt> wrote in message news:gt408d$d5o$1@trimpas.omnitel.net...
Buvau rudenį. Šiaip jokio skirtumo, ima visomis valiutomis, o kursą irgi
puikiai žino ir visur perskaičiuoja, taip kad dėl to nesutaupysi... Jei
nori taupyt, tai geriau nepirkt visko ką siūlo ir derėtis, derėtis,
derėtis... :)