Tema: Re: Turkija : EUR ar USD
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-04-28 00:44:41
Kaip bebutu liudna - pernai Beldibyje (palei Kemere) turejau problemu
atiskaitydamas liromis , kurias issiemiau is bankomato....
zodziu praktiskai niekas nenorejo ju imt motyvuodami, kad cia visas veiksmas
vyksta USD ir EUR ir nebus jiem kur det.....
Siaip visada vezuosi USD, bet teko aptikt, kad bankomatuose galima vietoje
liru issimt Euru... PVZ kokiuose Tezuose tai ekskursijas smarkiai pigiau imt
USD, nes Euru kursas pas juos VISADA ir VISUR (na, kur yra atsiskaitymas USD
ie EUR) yra nesamoningas..... atsakau uz zodzius.....