Tema: Re: Turkija : EUR ar USD
Autorius: Tyro
Data: 2009-04-27 09:34:51
Ten kada pasako kaina eurais, pasakius kad turi tik usd pasiemes, pasako ta
pacia kaina jau usd, o pasiderejes kad nori moketi lyromis ir brangoka tau,
tada ir lyromis kainos didumas islieka kaip kad eurais buvo :) Daugumoje
vietu kur brangesnes prekes (odiniai rubai, dar kas nors) mielai priima ir
lietuviskas korteles, kad tik tu isigytum norima daikta.. :)
--
Tyro

Peugeot 605 '95m
RC el. Truck