Tema: Re: Maskva
Autorius: mr. j
Data: 2009-04-25 17:20:05
Kad Maskvos centre saugiau nei Vilniui, milicija kas 50 m stovi, visose
stotyse, sankryzhose etc.. O del draudimo fotkinti tai nu ka... fotkinau
baltuosius rumus, mojuoja is posto kareivis - nemozhna. Piktai taip. sakau a
z dali mozhna? -da. Nufotkinau is toli. Stovi raitieji milicininkas ir
milicininke ant zirgu raudonojoj aikstej. Galvoju hmmm, ar nebus bedos.
Sakau a mozhna fotografiju zdelat? - Net, nemozhna. - Zhalka, grasiva
vigledite - spasibo, juokiasi. Siaip etniniai slavai uz krastiecius gerokai
siltesni apskritai. Pavyzdiui su zemelapiu pagalbos prireikus tai ziuri,
stengiasi, jei  patys nezino kitus praeivius susistabdo. Organizuoja pagalba
:) Apskritai - ne tokia baisi ta Maskva kaip daug kas paisho. Tik senu laiku
dvasia ten gyvena :)