Tema: Re: Maskva
Autorius: mr. j
Data: 2009-04-23 21:20:36
Parku pergalei Antrajame pasauliniame gerai prasieiti - mastai ispudingi +
gyvas labai, soka breikeriai, laiptais vazinejasi bmx'eriai. Labai gera
vieta, fontatai etc.

Kremlius. Jei labai lankytis visur tai per diena gali ir nespet, vien kol
cerkves apeisi... Kaip gerai siule rekomenduotina butu aplankyt almaznij
fond ir oruzeinaja palata - caru turtai, brangakmeniai, auksiniai kibirai
(tikrai!), Faberzhe kiausiniai ir panasus dalykai. Bilietu kiekis i sitas
vietas ribotas. Buvau sezono metu, nusipirkti galima, bet reikia viska labai
issiaiskinti, nes Rusija salis keista, jei stovi KASOS tai nereiskia jog ten
gausi tu bilietu kuriu reikia. Jei buti ~30 min pries kasu atidaryma turetum
bilietu gauti i tas vietas :) Tik labai ziureti reikia kur i kur parduoda,
nes info apie viska kabo visose, o i siuos muziejus bilietus parduoda ne
visur. Ten vietoje aukas saudosi gidai kurie sako, kad almaznij fond ir
oruzeinaja palata aprasymu nera ir jie praverstu. Praso nelabai pigiai, bet
jie teisus - aprasymu nera, o visai idomu paklausyti ka pasakoja tiems kas
nenutaupe :) I saugumo taisykles dideli demesi - kupriniu beveik niekur
kremliaus muziejuje negalima nesiotis (yra kulturinga saugykla su
nekulturingom bobom prie fontanu), i Oruzeinaja palata ir Almaznij fond
(berods ypach i si) negalima nestis isvis nieko, tuscios letenos, jokiu
rankinuku, buteliu, maiseliu, uzdengtu fotiku, nieko. Tamsoj spoksai i
rubinus, o dar is galo bachuriukai priziuri, 1-1 su eksponatais nelieki ne
sekundai. Na bet caru karunos ir pan vertos vargo visai.

Luzhniki geriausia apziuret nuo kalvos greta. Tada per parkeli link
Lomonosovo universiteto rumu.. Atstumai tarp metro stoteliu daugeliu atveju
kaip visuose megapoliuose, pesciom bent 40 minuciu, centre kartais maziau.
Arbatas ispudi dideli kazin ar paliks, kaip musu pilies g. vilniuje + daug
juvelyriniu su salyginai nebrangiu auksu. Na nebrangus, bet kaip zinia
rusiskas auksas gausus vario priemaisu del to svelniai oranzinis. Gali
nedereti su namuose likusiais papuosalais is Vakaru.

Matriosku turgus dar verta demesio vieta, tik surasti ji nera labai
paprasta, jau nuo metro stoteles reik pasidairyti gerokai. Pats turgus gana
originalus, o ir pasirinkimas nemazas. Kainos turistams uzkeltos, akcenta
jie puikiai girdi :) Tad nebent grynakraujis rusas butu - tada pavyks
nusidereti tikrai daug.

Upe praplaukti verta kaip kazkas sake. Gerai pradzioje apsiuostymui kas ir
kur.