Tema: Re: Maskva
Autorius: Asia
Data: 2009-04-23 23:16:38
Aciu tamstai - i pasiulymus bus atsizvelgta. Labai issamiai papasakojai.

Dar klausimas - kaip saugu nesiotis aparatura? Esu buves Baltarusijoj,
Ukrainoj, na Kalingrade zinoma, kelis kartus - tai nelabai dziaugiasi, kai
kokia stoti bandai iamzint. Charkove vos atsipirkom kysiais, kad fotiku
neatimtu - "sekretnyj objekt, ponimajies".. :)