Tema: Re: Maskva
Autorius: toots
Data: 2009-04-23 11:00:52
kiek teko but tiek dziaugdavaus is ten istrukes, uzknisantis miestas. O
buvau ne viena ir ne du kartus. Pazystamas amerikietis irgi svajojo aplankyt
ta komunizmo lopshi, kaip jis sakydavo, nu ir ka, aplanke, "I'm fed up with
this shithole even after one visit..." tokia buvo nuomone. Mano asmenine
nuomone nevertas demesio miestas, nebent nori pliusa uzsidet.