Tema: Re: kaln? slidin?jimas ir ?almas
Autorius: svyt
Data: 2013-01-05 22:24:17
nuo didelio smugio salmas gal ir neapsaugos, bet elementarus kritimas ir
smegenu sumusimas tai apsaugos, pakankamai nemalonu kai kritus aukstelnikai
savaite turi gulet kuo maziau judedama su skaudancia galva, tik tam
geriausia lengvi salmai, panasus i dviratininko. sunkus motociklo salmas man
asmeniskai sumazina apzvalgos lauka ir orentacija, jauciuos nejaukiai su
juo, negirdziu kas is paskos vaziuoja, jauciu jei vazineciau dabar motociklu
rinkciausiai tipo vokiska- senovini salma, tik ant virsugalvio.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)