Tema: Re: kaln
Autorius: padugne
Data: 2013-01-04 01:56:39
On Thu, 03 Jan 2013 21:28:38 +0100, ALORA wrote:

> gal ir taip. Gal tik vaikams yra kitaip. O gal dėl to, kad ji (4 metų)
> dar nebuvo tikroj trasoj ir mokėsi ant nedidelio kalniuko - greitis
> kitoks. kažkaip nedašilo paklaust. Kitąmet paklausiu, kodėl :)

Na zinai, jei viskas gerai tai ir greitis toks koks priklauso. O vat jei
tiesiog nepataiko tai gali nutikti kaip pernai prie mano akiu vienai
merginai kuri banaliai pamirso kad pasibaigus trasai nekenktu stabdyt.
Apsikabino stulpa, gerai bent kad tas kaip priklauso buvo apdetas
dembliais. Bet vistiek teko isvezht. O seip taigi lygi vieta, net ten kur
plotis net vaikam....

--
kthxbai.