Tema: Re: kalnų slidinėjimas ir šalmas
Autorius: wiedras
Data: 2013-01-03 21:22:09
per tris sezonus jei gerai pamenu džiaugiaus, kad su šalmu esu porą kartų.

ir šiaip manau šalmas reikalinga, kai jau "alia moku čiuožt". Greitis didėja
(nes čiuožt jau gerai moku), sustot gal dar nesigauna, bet pofig, stabdo tik
bailiai.

O slidinėjant palengva (išdidžiai, iš lėto), kaip normalūs vakariečių
pensininkai, tai šalmas tik nuo tokių mokančių čiuožt gal padės susidūrus.