Tema: Re: Slidinëjimas. Apartamentai Austrijoj.
Autorius: Korke
Data: 2012-10-18 10:00:13
On 2012.10.17 23:21, eyafalayokull wrote:
> nu 260 Eur man regis normalus Auto nuoma gaunas savaitei
> Jeigu skrydi randi gerokai pigiau, tai rizikuociau ir uzsimerkciau del
> tu poros simtu km.

Na naudojausi ka googlas pirmuose puslapiuose mete, tiek tiesioginiu
nuomu, tiek tarpininku. Jei irangos nesivezi, tada taip, uz tiek jau
gausis su zieminem padangomis gal net. Jei su iranga, reik universalo
minimum jau.

> Beje, tikrinai Airbaltica per Ryga i Miunchena? Laikai visai patogus..
Laikai taip, bet tai 900Lt/zmogui ir be registruoto. Beto sita kontora
man labai nerimtai atrodo. Jau geriau uz dabar va rodomus 662Lt su
Lufthansa (20kg) ir Lot'u atgal (irgi berods su vienu registruotu) ten
buni 14 val. I pati linksma kamsti bet tai ka padarysi.

> Beje, kur vaziuojat? Kur gyvensit? Gal nuoroda pasidalintum, jei geras
> ir patikrintas variantas:)
Del patikrintumo nepasakysiu, visu skoniai,norai,isivaizdavimai kitokie.
Gyvent planuojam Solden'e vasario pirma savaite. Buvau pernai ten. Man
tiko, tiesa lygint tik su Alpe di Susi regionu tegaliu. Galbut ner pigu
gyvent paciam miestuke, bet man tinka, nes nereik jokiu skibusu, trasu
kiekis savaite tikrai uztektinas,vakare is kaboko pesciomis grizti namo
is betkur max 15-20min. Gyvent bookinausi per bookinga ir tiek, kadangi
buves gyvai tai nesunku buvo susirast geriausia vieta mieste uz turimus
pinigus.