Tema: Re: Slidinëjimas. Apartamentai Austrijoj.
Autorius: Korke
Data: 2012-10-17 11:34:47
On 2012.10.16 23:12, eyafalayokull wrote:
> Slidziu nesivezam. iki Karlsruhe ten atgal 250 lt
> Masina dar 1000 t.y. 250 zmogui
> + kuras
>
> kiek kainuoja charteris iki Salzburg? kur rast info?

hm, masinele tokia nedidele uz tokia suma speju, bei ski rack'as nelabai
itariu iskaiciuotas, bei francize afigena uz tiek. Kaip planuojat 4-iese
inventoriu veziotis i trasas/atgal?

tas pats skyscanner.net bent praeita savaite rode ~950Lt
skrendu.lt irgi rode su kazkokiu "Flightflex" ar pan ~1100Lt
beje, Vilturas gyresi, kad uz ~800Lt gali parduot vien skrydi su SPA.

mano bent manymu ryan'o laikas nekoks, atskrendi vos ne 19val, iki
Austrijos dar 500km sutemus mint, o jei oras linksmas. As kazkaip
naiviai tikiuosi gal i Insbruka kokia akcijele bus is Vilniaus netycia,
jei ne - tada geriau is Salzburgo ar Muncheno, tiesa ten velgi atvyksti
geriausiu atveju 13val sestadieni, o vaziavimas per ta Muncheno
aplinkeli sestadieni kas reiskia rizika rukyt keleta val kamstyje, arba
18val, kai kamsciu maziau bus, bet velgi tamsu. Zodziu daug nezinomuju
dar bent man kolkas.