Tema: Re: Slidinëjimas. Apartamentai Austrijoj.
Autorius: eyafalayokull
Data: 2012-10-17 23:20:59
nu 260 Eur man regis normalus Auto nuoma gaunas savaitei
Jeigu skrydi randi gerokai pigiau, tai rizikuociau ir uzsimerkciau del tu
poros simtu km.

Beje, tikrinai Airbaltica per Ryga i Miunchena? Laikai visai patogus..

Beje, kur vaziuojat? Kur gyvensit? Gal nuoroda pasidalintum, jei geras ir
patikrintas variantas:)