Tema: Re: Slidinëjimas. Apartamentai Austrijoj.
Autorius: Korke
Data: 2012-10-17 15:38:12
tai zinok analogiska situacija, du metus vaziavom pries tai. Dabar norim
skrist, tik skirtingai nei tamsta jau turim kur gyvent, reik iki ten
daskrist ir davaziuot paskui. (ten pat novaturas ir kiti -turai veza,
taigi ne unikali vietove)
Idealiausiai noretume pirkt lektuvas+transferas, bet agenturos dar
neparduoda/negarantuoja ar buten ta diena bus i musu kaima kitu turistu
t.y. kad bus transferas.

ziurim patiems skrist paskui nuomotis ir vaziuot. Skrist "is vakaro" su
nakvyne tarpiniam oro uoste (atskrendi 23val isskrendi 6val) nelabai
vilioja. Vaziuot su nuomota auto pirmiausia keleiviai 3 tik kolkas,
taigi jau kaina ir jei nenori su 5kEur francize, su zieminem
padangom,tai gaunasi jau ~300Eur masina + kuras + rizika jei uzsnigs ir
paveluosi i skrydi bus tavo beda (na draustis nuo to aisku galima).
Kitas dalykas tik i Miunchena isskridus ta pacia diena gaunasi 13val
buti, ktais atvejais 18-19val ir dar mint kokius 300km nelabai vilioja.

Musu atveju lieka - skrydis i Insbruka ir su taxi (260 Eur uz
pirmyn-atgal 4 vietos) i kurorta (ten masinos mums nereikia), arba
novaturo/tezturo skrydis+ transferas, bet uz dabar ivardijama kaina kas
yra lektuvas ~1000Lt ir nuvezimas 480 Lt kazkaip nelabai vilioja
(paguoda tik ta, kad uzsnigus ne tavo bedos butu)