Tema: Re: automobilio nuoma italijoje
Autorius: A7
Data: 2012-08-20 17:58:12
Tai Palerme tau normalus vairavimas buvo? Nes man tai nepasirode nei labai
ramus, nei labai drausmingi.

Masina man irgi dave kokia uzsisakiau, tik labai jau nuvazineta vargse buvo.
Ir deposita dar didesni nei tau ikale. Cia Sardinijoj taip nutiko. Sicilijoj
juokingus 100 ar 150 euru Europcar'as rezervavo uz nauja Lancia (3K km
prabegus).