Tema: Re: automobilio nuoma italijoje
Autorius: donald
Data: 2012-08-17 11:59:32
Emiau per juos pries pora savaiciu masina Sicilijoj. Viskas buvo tvarkoje.
Masina buvo is vietines firmos Advantage ir, nors cia keletas dalyviu apie
ja atsiliepia nelabai kaip, man viskas buvo OK. Vienintelis nepatogumas
buvo, kad ju aikstele uz keletos km nuo oro uosto. Bet jie tvarkingai nuveze
ir parveze. www.economycarrentals.com draudimu pasinaudoti neteko...

Be kreditines neissinuomosi, pinigus uzsaldo.

p.s. zlugo mitas, kad Sicilijoj vazineja kaip isproteja... Visai ramus ir
kantrus vairuotojai. Jiems Lietuvoj butu sunku :)