Tema: keli durni klausimai apie masinos nuoma
Autorius: Oto
Data: 2012-08-17 14:29:48
nesupykit bet pirma karta susiduriu tai  gal kas atsakys

1. kaip suprantu be kreditines niekaip?. tiks paprasta, koks kreditas turi
buti?
2 bokintis is anksto ar  ir vietoje panasia kaina gausiu ?
3. kaina kiek ziuriu apie ~ 20-30  euru, cia tiek gaunas ar dar kokie
daideda mokesciai?  cia turbut ir su paprastu draudimu, pilnas papildomai
mazdaug kiek dasideda??
Salis jei ka tai ispanija, tenerife, bet turbut visur panasiai :) dekui is
anksto