Tema: Re: keli durni klausimai apie masinos nuoma
Autorius: donald
Data: 2012-08-17 17:35:56
Reikalinga kreditine kortele, bet, mano nuomne, kredito limito joje gali
nebuti. Tada turi buti pakankamai pinigu joje.

Paprastai draudimas, kuris iskaiciuotas i kaina, buna su tam tikro dydzio
francize ( 800-3000 EUR ) priklausomai nuo masinos. Kad padengti francize
galimi variantai:
1. Gali dasipirkti pilna draudima be francizes nuomos kompanijoje, bet pas
juos brangu.
2. Brokeriai skelbiasi, kad francize jie dengia, bet pas juos nemazai
salygu.
3. Dar cia rase, kad galima francize apsidrausti atskirai
Antru ir treciu atveju, pinigus korteleje uzsaldys. O ivykus ivykiui
francize turetum atgauti tik per kazkiek laiko.

Salose reikalavimai mazesni. Salose zmones issinuomoja ir be kreditines
korteles. ( Sicilija siuo poziuriu ne sala :) )

Siaip Ispanijoj nuoma ir pilno draudimo kainos man pasirode labai zemos.
Pernai kovo men. Gironoj uz 7 dienas Ford fiesta mokejom apie 80 EUR ir
pilnas draudimas papildomai buvo 4 EUR/dienai.