Tema: Re: Parkingas netoli (1-5Km) nuo Vilniaus oro uosto
Autorius: For Example John Smith <For_Example John Smith@gmail.com>
Data: 2012-07-30 16:17:07
Jei katuti apvogs- rasysiu policijai pareiskima dar nespejus draudikams
uzsinoret su manim bendraut. Manau, kad cia butu taip pat kaip su Trakais.
Leidi i kiema ir imi pinigus. O suprasti gali kaip nori, jei rastiskos
sutarties neturi.
Pats nei darysiu, nei ka, nes bizmis - monkes, o ir norinciu moket nebus...