Tema: Re: Parkingas netoli (1-5Km) nuo Vilniaus oro uosto
Autorius: Korke
Data: 2012-07-30 11:48:11
tik,jei verslo planas bus igyvendintas namudiskai,ziurek,kad netektu
paskui nuostolius kompensuot zmogui jei tam paliktam ten karuciui kazkas
nutiks, o zmogus supras, kad jei paliko tavo kieme tu ji turejai
priziuret,saugot ir materialiai atsakingu but. Tada ir su vmi
susipazinsi (kur megsta tokius verslumo propaguotojus patureti), na ir
jei karutis draustas kasko ziurek draudikas noredamas ismoka
nukentejusiam pasidengt pabendraut nores.
Nes cia biski kitaip, nei kad pusdieniui kieman leist kol poilsiautojas
kibina suziaumos Trakuose.