Tema: Re: Parkingas netoli (1-5Km) nuo Vilniaus oro uosto. Reziume
Autorius: Korke
Data: 2012-07-26 15:08:57
Stebiu as dvieju intelektualu diskusija bet visgi paklaust nusprendziau.
Tu su savo parkingu ieskojimu gal parasyk ko tau reikia, ar kur triperi
savo numest bele pigiau nei oro uoste ar dar apsaugot ji reik ?
Kad yvl'as pizdabolas geras niekas nesigincija, bet, kad is pacio
paklausimo bent as taip ir nesupratau, ar cia tik pigiau reik, ar dar
reik, kad neapipizdintu kevalo. Tokio pasirinkimo priezastis
nekvestiuonuosiu jau tebunie,nes is tokio miestinio parkingo vidury
nakties grizus ziurek ir neleis pasiimti masinos dar. As buciau linkes
svyt'o pasiulymu pasinaudot Parodu g. 1 palikt, o tada aplinkeliu i oro
uosta tiesiai.