Tema: Re: Parkingas netoli (1-5Km) nuo Vilniaus oro uosto. Reziume
Autorius: Korke
Data: 2012-07-26 17:41:33
nu 55Lt pakainuotu (cia va dabar perkant tiek rodo mano datai) versus
paciam birbinant uz kokius 50Lt saliaros ir 95 parkingas. Be tai, kad
raga neistumtu tas vezikas ir kukuosi paskui viduri nakties prie
Panoramos, diena tai dar operatyviai pasiskust kur galima.

Bet anyway, opcija transportavimosi kaip ir svari pateikta