Tema: Re: Etiopia
Autorius: tomoshokas
Data: 2012-02-19 12:49:39
Kvaili mokosi is savu klaidu, protingi is kitu ;):):)

Prie kuriu save priskirtumei?

Jokio pavydo visai nera - bet yra nemaza keliavimo patirties ir ne tik po
rozines salis.

Ir pavyzdys su Australija yra nelabai tinkamas, nes ten kaip tik ir
nebuvo zmokishko faktoriaus ir AK-47 ant kievieno kampo ;):):), plius ka
slabo buvo palydovini telefa ishsinuomuoti ar cia ne lygis ekstremalams.
Tai jei jau toki dzin budistai tai kam toje australijoje dzipas jums buvo
reikalingas - reikejo ten pestute pasivaikscioti ;):):):)

Na bet sekmes pasirinkime ;):):):):)