Tema: Re: Etiopia
Autorius: liutukas
Data: 2012-02-09 21:43:56
Ir ka, ir i Sirija keliauja, ir nematau nieko cia blogo, labai siauras Jusu
poziuris i viska, kaip sakoma, "bijai vilko, neik i miska" ;)
Australijos dykumoj pravaziavom kur nera nei radijos, nei tv, nei mobilaus
rysio, nesenai gaisras praejes buvo, medziai ruseno dar raudonom zarijom,
dzipas galejo i speli uzsikasti arba nakti liutis ir neisvaziuosi.
Pernakvojom masinoj, jokios gyvos dvasios nebuvo. Tai ka, nevaziuoti ir
viesbutyje sedeti, bijoti gyvates ir nelipti is masinos. Aisku ten niekas
nesaudo, taciau yra kitu riziku.
Man cia daugiau skamba pavydas, galbut ne del keliones, o del to kad bijai
;)
Nieko asmenisko, bet taip jau yra. Jeigu visa laika galvosi kad tau kazkas
nutiks, tai taip ir atsitiks. Cia ne mano mintys... :)