Tema: Re: Etiopia
Autorius: Edo
Data: 2012-02-10 09:53:53
O kodėl į Iraną didelė rizika? Vienintelė stabili šalis tam regione, kad
ir kaip mums jų santvarka nepatiktų... Bet tos santvarkos pokyčiai tik
laiko klausimas.

Bet kuriuo atveju geros kelionės, lauksim įspūdžių, aš irgi apie
Etiopiją seniai galvoju, tik gal per brangu kol kas... Pažintį su Afrika
teks turbūt nuo kokios Kenijos pradėt. Nors ten irgi kai kam nesaugu būtų.

E.

P.S. Klausimo apie riziką aš irgi iki galo nesupratau.