Tema: Re: Etiopia
Autorius: liutukas
Data: 2012-02-10 19:10:50
Man kaip tik pasirode nebrangu, nes pati salis labai pigi, viesbuciai sake
nuo 5$ iki 50$, tai uz 20$ jau galima rasti normalu. Brangiausia vieta yra
Danakil, greiciausiai ir nesaugiausia, nes ten veza tik su karine palyda, uz
kuria reikia susimoketi skaitau nepigiai pagal bendra biudzeta ir iskelia
keliones kaina. Kaip tik mes ten ir keliausim, nes kiek supratau pati
ispudingiausia vieta Etiopijoje, o tuo paciu unikali vieta viso pasaulio
mastu. Pries 2 menesiu as jokio supratimo neturejau kur ji ir kas jame,
zmona labai skeptiskai i mane ziurejo koki menesi laiko kai buvo nupirkti
bilietai. Bet dabar po visu paiesku apie sali ir skaitant atsiliepimus, jau
pati laukia kada vaziuoti.
Tai turbut vienintele afrikos salis, kuri nebuvo uzkariauta, o pagrindinis
tikejimas yra katalikai, bet berods 60% gyventoju serga aids (o gal 40%,
nepamenu jau).
Uzvesiu bloga kaip ir australijos rudeni, gal spesiu sumesti pries
vaziuojant trumpa informacija apie sali ka perskaiciau ir gal net pavyks
rasyti bloga online. :)