Tema: Re: Rumunija-Bulgarija
Autorius: pragäras
Data: 2012-01-07 16:16:42
išmaišiau daug periferijų (2x po 2 sav. ir dar sovietmečiu teko sotinėje pabuvoti) - įvairaus baisumo prisižiūrėjau, ypaš aukščiau į kalnus. bet pagrindiniai tikrai arba neblogi, arba geri. o greitkelis nuo sostinės iki jūros iš viso ledas. paskutinį kartą buvau prieš 6 metus, maršrutas (per du kartus) maždaug toks:
http://g.co/maps/ea6bn