Tema: Re: Rumunija-Bulgarija
Autorius: donald
Data: 2012-01-06 10:19:17
Praeita vasara vaziavome su savo auto per Rumunija ir Bulgarija su poilsiu
prie juros Bulgarijoje. Kazkokiu ypatingu pastabu nera. Keliai normalus,
viesbuciai irgi. Sovietizmu, aisku, atsiduoda... Beje, Rumunija geriau
pasirode ir, panasu, kad atsigaus greiciau.
Pajurys man labiau patiko Bulgarijos pietuose, i pietus nuo Burgas'o.