Tema: Re: Rumunija-Bulgarija
Autorius: pragäras
Data: 2012-01-06 13:08:39
Rumunija graži, o Bulgarijoje tik sovietmečiu teko lankytis. Bet, matyt, sutikčiau, kad ten pajūrys smagesnis. Rumunijoje labaiu verta į kokią Dunojaus deltą varyt, kur anas į Juodąją įteka, taip pat yra prikolnas ir neformalus Vama Vechia kurortėlis netoli Bulgarijos sienos. O aplink Konstanca, pagrindinį Rumunijos pajūrio miestą, tai ką aš žinau - kurortėlių kalnai, bet tokie su Čiaušeskų laikų statybos viešbučiais (kalbu apie Mamaja). Gal kur ir geriau yra - kai ne didelis pliažininkas, tai ir nesidomėjau:)