Tema: Re: Rumunija-Bulgarija
Autorius: Lcd
Data: 2012-01-07 01:35:13
On 2012.01.06 23:48, pragäras wrote:
> o jei laiko yra, siulau minėtą kelią (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e9/Romania_DN1_map.png) ruožą tarp Brasov ir Pitesti pervaziuoti per Transilvanijos Alpes - ir Top Gear neatsispyrė:
> http://www.youtube.com/watch?v=pLxP_VHe0gg&feature=related

Kaip neseniai vaziaves labai rimtai nerekomenduociau Transfagarasanos...
Kelias grazus ir t.t., bet kai juo jau link pitesti vaziuoji nusileides
tai kazkoks siaubo filmas. Baisines duobes. Daug ruozu kur ir 20 baisu
vaziuoti. Vaizdo nebera nes miske ir t.t.

Optimaliausia butu is Sibiu puses pakilti nusileisti ir grizti atgal.
Del vaizdo tai neblogas, bet ji gadina didziulis zmoniu kiekis (buvau
savaitgali). Kazkokie gariunai kalnuose kitaip ir nepavadinsi. Virsuje
dar kamstukas buvo neblogas..

Alpese tikrai tokio ar geresnio lygio yra keliu, bet su normalia danga
ir mazesniu trafiku. Gal tik beda, kad daugelyje pamoketi gali tekti (a
lia grossglockner).