Tema: Re: turistinė dujinė viryklė
Autorius: Interested
Data: 2011-08-25 17:18:50
Aš pirkau tokią:
http://www.senukai.lt/sporto-prekes/turizmo-laisvalaikio-prekes/turistines-virykles/turistine-virykle-camp-bistro-205370-camping-gaz_5.html
balioniuko užtenka 2 žmonėms 2 kart (košė, keptuvė, arbata). Keičiamas
lengvai, naudoti patogu, pjezo uždegimas. Kai vėjas, tuo pačiu čemodanu
prisidengi.
Labai patogu, kad greitai gali naudoti ir nereikia kažko montuoti ir
ramstyti. Pilną liepsną naudoti, tai jau reiktų puodo >20cm skesmens.
Moterys iš kart įvaldė, nereikėjo pagalbos.
Balioniukai maži, galima prisikaičioti belekur :)
Užtai gerai kontroliuoji, kiek dar galėsi virti (kiek balioniukų liko).
Į čemodaniuką dedant, balioniuko pajungimas atšoka pats, jei netyčia
pamiršai, taip, kad mašinoje dujų neprileisi.

minusai:
1. balioniukai nepigūs, Suomijoje tokių kolonkėse nemačiau, o tokių, kaip
šitai:
http://www.e-senukai.lt/sporto-prekes/turizmo-laisvalaikio-prekes/turistines-virykles/313852204552_2.html
buvo ir ne tik campinggazo. Bet čia pastatymas ir transportavimas nėra tokie
patogūs.
2. Kai tik viena skylė, reikia paeiliui viską daryti, bet arbatos 1,5l
užvirdavo per kelias minutes, tai tik su keptuve koše kirsdavosi.

PS Kiniško tokio pat analogo neimčiau. Tik pačiupinėjus gyvai, iš kart
fantazija atšoko, nors kopija gryna ir pigiau.