Tema: Re: turistinė dujinė viryklė
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-11 16:44:35
turiu uzpildoma baliona berods 5 litru (nepats maziausiais, bet ir nedidziausias).
dvieju savaiciu kelionei duju pakanka ir dar lieka. Tiesa didele kulinarija neuzsiminejome, bet 3 asmenim pusryciai/pietus/vakariene su karstomis arbatomis/sriubomis/kosemes/makaronai/pakepta mesa su svogunais ir panasus kulinarinai sedefrai buvo butini atributai :)

T:)