Tema: Re: turistinė dujinė viryklė
Autorius: Simas
Data: 2011-08-15 16:31:38
Siaip uztektu ir 1 kg baliono, bet einamiausias butu 2 arba 3 kg balionai.
Pats asmeniskai naudoju 3 kg baliona, tai kartais per vasara ir neprireikia
pildyt - vaziuoju i gamta kas 2- 3 savaitgalius. 3 kg balionas - apie 6 ltr
duju. Aisku, jeigu kepsite tortus prie  ezero, tai gali ir neuztekt. :)
Esu pardavejas, tai neuzpykite uz nuoroda:
http://www.aroste.lt/catalog/index.php?cPath=385

www.kilimeliai.lt

"bzik" <bzik@bzik.bzik> parašė naujienų
pranešime:j20ksc$s5v$1@trimpas.omnitel.net...