Tema: Re: turistinė dujinė viryklė
Autorius: Turistas
Data: 2011-08-12 18:03:57
Galiu smulkiau paaiskinti.
Turiu labai panasia i sita
http://www.senukai.lt/sporto-prekes/turizmo-laisvalaikio-prekes/turistines-virykles/801197150805_5.html

Naudoju jau virs 5metu.
Mokejau uz degikli kuris sukasi ant baliono 34Lt.
Balionas kainuoja 5Lt.
Balionas vienkartinis praduriamas, bet puikiausiai vezioju masinoje arba
kuprineje nors ir kelis menesius su uzsuktu kraneliu, niekur dujos
nedingsta....
Stabiliai teko naudotis tiek palapineje, tiek net viesbucio kambaryje.
baliono uztenka savaitei 2 zmonems 3 kartus per diena gamintis karsta
maista.
Trukumas tas, kad sunkiai tinka atvirame lauke, kadangi bet koks vejas labai
nupucia siluma ir ilgai puodas neuzverda. Uzuovejoje arba uzdengus uzdangas
viskas labai ciki...
Ne karta kelionese saloje virem dideli 5ltr puoda su kose 6 zmoniu grupei...
Kaip pvz. galiu pasakyti, simet turiu 2 balionelius, tai dar net
neisnaudojau 1-no, nes tik 4 kartus po 2 dienas buvau prie ezeru...
Labai patenkintas esu tuo, kad kuprineje uzima gana mazai vietos...