Tema: Re: Batai iki 7000m - gal yra cia besilankanciu "kalnieciu"?
Autorius: Cliff
Data: 2011-08-25 14:17:41
kreipkis pas Tada TJ:) pades, jis cia turbut auksciausiai ilipes is visu.
www.lukla.lt ar skype:  jersovas

"Saulius"  parašė naujienų news:j33s5q$noi$1@trimpas.omnitel.net...

Labas vakaras,
gal yra kas su kalnu patirtim?

Ruosiuos vel i kalnus - uzbure... mano geras sovietiniu kelioniu zinovas
tetis perspejo, kad taip bus :)
Kolkas auksciausiai buvau Ekvadore Cotopaxi virsunej ir viskas butu buve
daug smagiau, jei ne nuomoti batai. Neistveriau ir atsirisau tuos tikrai
siltus, bet ziauriai nepatogius plastikinius( be ju neleidzia lipt i kalna)
batus. Esu beveik tikras, kad neatsirises buciau nepasiekes virsunes. Tada
zinoma jau nebesilaike ir "gaiters" (nezinau, kaip lietuviskai) prikrito
sniego ir atgal lipau su pilnais batais vandens.
Aklimatizacijos kalnuose vos ne uzbegau ten kur vadas rode ir sededavau
laukdamas kolegu, nes buvau savo normaliais vaiksciojimo batais.

Siemet lipsiu i Chimborazo ir nebenoriu pakartot tos pacios klaidos, beto
planuoju lipt i Aconcagua kitais metais, jei atostogu uzteks ir galvoju
nusipirkt savo plastmasinius, su jais kazkiek pavaiksciot kalvom, kad koja
priprastu.

Kas turit patirties pasidalinkit. Kolkas nusiziurejes situos:
http://www.needlesports.com/Catalogue/Footwear/Mountain-Boots/Omega-IT-SCA-OMEGAIT

Saulius