Tema: Re: Batai iki 7000m - gal yra cia besilankanciu "kalnieciu"?
Autorius: TJ \(T@diz\) <tadas@tj-sports. Kom>
Data: 2011-08-25 13:31:13
As sakyciau ziurek kas limpa prie kojos - La Sportiva, Scarpa, Lowa, Millet,
Gronel, Raichle, Asolo - visi geri batus gamina.
Beje, kada galvoji i Aconcagua? Pas mus planas yra vasari ten eiti, gal su
aklimatizacija Chileje, o Aconcagua praktiskai i sturmine stovykla is karto
po to, normal route.

Tadas (TJ)
Aktyviam laisvalaikiui ir kelionems
www.lukla.lt