Tema: Re: Kur nulėkti prieš Velykas?
Autorius: Diana
Data: 2009-03-18 16:16:51
Viskas priklauso nuo to, ko norite. Pieciau siek tiek silciau, bet juk dar
ne vasara. Kita vertus ar labai svarbu, kad butu labai silta? esu vaziavus
ir ziemos metu i panasias keliones, juk fun.
Tikslu keliones marstruta galima pasidelioti nusprendus kas Jums labai
priimtina. As siuliau tiesiog pacias salis - pagrindines idejas.
Nei Viena nei Budapestas tikrai nera taip jau toli. Paziureti yra i ka, tik
jei apsistojant tik miestais - architektura tiek Vienos, tiek Budapesto juk
labai panasi..