Tema: Re: Kur nulėkti prieš Velykas?
Autorius: Paulius
Data: 2009-03-18 15:06:39
>       Tai nuo to ir reikia pradeti....

Va del to ir nepradejau nuo to, kad buvau isitikines, kad prasides
pamokymai, kaip skiriasi interesai, kaip iskyla visokie poreikiai,
nesuderinamumai ir tt....

> Klausimas, kaip tas mazius issedes 12 valandu non -stop kelione???  Jei
> jau su tokiu maziumi ir tik savaite, ir lektuvas netinka, tai is karto
> stipriai apribojamas atstumas. Sekantis ribojimas - ten, kur bus idomu
> jums, maziui bus visai neidomu... Taip pat iskyla reguliaraus maitinimo,
> pietu miego ir pan poreikiai. Tai vel stipriai apriboja....

Pasikartosiu, tai jau yra isbandyta ir mums tie visi suderinimai problemu
nekelia. (Pernai vasarą be jokiu problemų savaitę su juo prasibastem po
Aukstuosius Tatrus kasdien organizuodami po vienos dienos zygi po kalnus ar
isvyka po apylinkes, urvus ir tt).

Taip pat jau teko ir 14 val kelione per diena nuvaziuot ir jokiu problemu
nebuvo, tik, kaip jau minejau, reikia paimti daugiau maziaus daiktu :)))

 >    Velgi lieka klausimas - negi is tikro netinka lektuvas? Pvz mes
> keliaudami trise (suauge) praktiskai telpame i 3 rankinio bagazo po 10kg
> ir viena priduodama (15 kg) bagazo vienetus. Pasispaudus galima tilpti tik
> i rankini. Tai jei pridavineti 3 bagazo vienetus, tai negi vaiko daiktai
> netilps i 3x45 kg  ???

Cia gal kazko esu nedaziurejes, bet is kur gaunasi 3x45 kg???

> Greitai ir neskausmingai nugabena ten, kur nori....  o jau vietoje
> aerouoste nuomojiesi auto, kuri grazini tame paciame ar kitame aerouoste
> grizdamas. Tokiu budu taip pat tampi nuo nieko nepriklausomas.

 Va cia labiausiai ir klysti - lieki priklausomas nuo skrydziu..