Tema: Re: Kur nulėkti prieš Velykas?
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-03-18 15:40:02
"Paulius" <k.pauliux@takas.lt> wrote in message
news:gpqss2$fda$1@trimpas.omnitel.net...

> Viena is minciu Krokuva

    Gal ir galima, tik ka ten veikti savaite...

 - Budapestas

Per toli.

- Viena

  Gal . Is esmes irgi toli.

- Praha - Čekijos Šveicarija.

Ten graziau vasara. Dabar oras bus panasus i Lietuvos. Bent man - ne pats
maloniausias keliauti pesciam. O ten reikia vaikscioti.
Aisku, cekijoje yra dar daug graziu vietu.  Taciau tai jau gana brangi
valstybe turizmui, todel darosi idomiau tokiuo laiku pabuti kur nors
italijoje. Kainos daug nesiskirs, taciau italijoje bus silciau (draugas
grizo pries savaite, tai romoje buvo 20 silumos... ) Be to, ziureti tikrai
daugiau yra ka italijoje....
    O cekijoje  lankyti galima (si info yra is sitos konferencijos keli
metai atgal):

O       Cesky raj regionas
Pavadinimas pasako viska. Tokie objektai kaip: Prachovske Skaly
(http://www.ceskehory.cz/ceskyraj/mesta_gb.asp?content=document&ID=519)
Trosky pilies griuvesiai (http://www.trosky.cz)
Kost pilis (http://www.trosky.cz/rajnet/web/zobraz.asp?id=179)
Valddtejn pilisi ir Hruba Skala
(http://www.gwarkigorskie.republika.pl/czeski_raj/zamek_hruba_skala.htm)
yra butini aplankyt.
> Cesky Tedin (siena su lenkais)
Mano nuomone, patogiausias kelias iki ceku.
> Dtramberk (nakvyne) - KODEL BUTENT CIA?
Netoli sienos. Taigi, jei kaip as isvaziuoji is Lietuvos anksti paryciais ir
vaziuji per lenkus visa diena tai pavakary ~20.00 turetum pasiekt siena.
Dtramberkas mazas ramus miestelis. Aplankius ji, kur nors kitur pamacius
kalnuota kaimely su staciom gatvelem zemyn iskart prisimenu sita kaimuka.
Yra bokstas, pakankamai garsus visoje salyje ir sena uola dar is akmens
amziaus kur gyveno pirmieji dabartines Cekijos teritorijos gyventojai.
Pakankamai idomu aplankyt.
Yra antra vieta naktynej ~10 km vakariau. Tai - Stary Jicin.
> Olomouc
http://web.olomouc.com/
Verta sustot valandai ar panasiai ir apeit pakankamai grazu sienamiesty.
> Karlstejn + Svaty Jan pod Skalou + Velka Amerika
http://www.hradkarlstejn.cz - tik cia, kaip sakiau, turistu tonos.Apie Velka
Amerika ir Svaty Jan nepasakosiu, tik duosiu linka kur vietinis fotografas
pries kelis metus padare kelis kadrus. Man bent ispudy paliko.
http://www.hadry.cz/Images/0107-Velka%20Amerika/amer.html
Visi sie trys objektai yra max 10km atstumu vienas nuo kito.
> Praha (KIEK REIKIA LAIKO?)
Pirmam kartui - 3-4 dienos, jei norisi viska graziai apziuret, o ziuret
tikrai yra ka. Siaip maziau dienos skirti neverta nes tik erzinsi save :)
> Litomerice
Pakeliui is Prahos i Cekijos Sveicarija.
Visai salia - Ploskovice rumai
http://www.zamky-hrady.cz/1/ploskovice.htm
http://www.pbrana.cz/index_en.htm
http://www.ceske-svycarsko.com/main_en.html
http://cestovani.macroware.cz/ceska_republika/labske_piskovce/index%5B1%5D.html

> Dresden
> Nurnberg
> Passau
Sitie trys, kaip zinia, ne Cekijoj o Vokietijoj.
Nuo Hrensko (Ceske Svycarsko didziausias miestelis) iki Dresdeno - ~30km.
Kadangi norim uzsukti i vokiecius shoppingo tai Nurnbergas tam geriausiai
tinka. Taigi Dresden - Nurenberg. Kadangi veliau marsrutas tesiasi Cesky
Krumlove tai pakeliui yra ir vokieciu kurortas Passau.

> Cesky Krumlov
http://www.ckrumlov.cz/uk/i_index.htm
Vienas graziausiu miestu visoj saly. Vltavos upe miestelio sirdyje daro
daugiau nei 200 laipsniu posuky, taip apglebdama paty centra ir didele pili
jos krante.
> Telc
Grazus mazas miestelis pakeliui namo.
http://www.telc.cz/
> Brno
Antras pagal dydy miestas Cekijoj. Verta apeiti centra ir Dpiberko pily.
http://www.brno.cz/toCP1250/index.php?lan=en

> Cesky Tedin
Velgi siena pas lenkus.

Taciau cia keliauti geriau vasara....