Tema: Re: Kur nulėkti prieš Velykas?
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-03-18 15:22:16
"Paulius" <k.pauliux@takas.lt> wrote in message
news:gpqrkv$d0d$1@trimpas.omnitel.net...

> Va cia labiausiai ir klysti - lieki priklausomas nuo skrydziu..

Neklystu, tikrai neklystu. Kad lektuvas neskristu - sansu labai mazai. Todel
esi tikras, kad laiku atsirasi savo keliones tiksle, ir kad laiku grisi. O
va auto gali ir sugesti, gali ivykti ir avarija (ka tada darysi su daug
daiktu ir mazu vaiku) ???  Taigi su savo auto rizika dideja.  Kartu mazeja
nepriklausomybe... Tuo tarpu su lektuvu - skrydziai beveik garantuoti (labai
maza rizika), sugedus nuomotam auto gausi kita. Lieka visiska laisve
vaziavimo krypties, objektu, laiko planavimo pasirinkimui...  Bent man tai
patika.  Greitai nuvykai, pakeliavai, pora valandu - ir tu jau prie namu.
Nereikia pora dienu vaziuoti....   Nereikia buti priklausomam nuo tu kokiu
keturiu dienu, kurias praleidi uz vairo...Kur ta nepriklausomybe, kai
nuvykes i keliones tiksla zinai, kad tau grizimui reikia dvieju triju paru??
Tas "bet kada grisi" virsta i tris paras(o jei vaikas serga?? ). Tuo tarpu
lektuvu gali pirkti brangesi (ne is ryanairo) bilieta su keiciama data, ir,
esant reikalui, grisi bet kada greitai (pvz man, nuvaziavus su auto i kita
lenkijos gala (visa ilga diena kelio) prireike butinai grizti tam tikra
diena, o kolega turejo porai dienu pasilikti. As labai operatyviai grizau su
lenku avialinijomis...  pora skrydziu mazdaug po valanda, ir as sedziu savo
auto lietuvoje)

Audrius K.