Tema: Re: krim
Autorius: svyt
Data: 2011-05-29 21:29:48
jura vieni akmenys, pilna eziu ir greit eina gilyn, o plaukiot labai karsta
net juroj. daugiau smagu ta kroatija, pakeliaut patiko pakrante ir po
kroatija. I ukraina patariu nevaziuot per novy jarlovici/nova huta siena,
geriau ten pro babruiska. kryme nebuvau, nes kaip minejo, ten reik vaziuot
vyriska kompanija, kitaip ner ka veikt, taip sovietmeciu tai buvo vienintele
silta jura prie kurios buvo realu nusigauti.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,