Tema: Re: krim
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-05-12 13:55:05
"darius" <studentux@mail.lt> wrote in message
news:iqeil5$1vk$1@trimpas.omnitel.net...
> as uz kroatija... pigu - nzn, kiekvienam savo, man ~ 2000 Lt zmogui 10-11
> dienu gaunasi, gyvenu per daug netaupydamas, i ta kaina ieina viskas,
> kelione, lauktuves, etc...

    Cia jau laaabai taupant...

> oras geras, kaina uz dvivieti kambari pas zmones ~25-30 euru uz nakti

Apartamentai ten kainuoja nuo 35Eu, reliai 50 ir daugiau. Maistas pakankamai
brangus. Zmogui papietauti ~20Eu. Tagi skaiciuojam (vaziuojant dviese):
bustas plius maistas ~100Eu dienai. Pramogos, lauktuves - dar dameskim 20Eu.
10 dienu - 1200Eu. Pridekim kura automobiliui, mokamus kelius - dar ~2000
lt. Taigi sumoje turime ne maziau 6000lt, kas yra 3000 zmogui....

Audrius K.

 labai

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6115 (20110512) __________

http://www.eset.com